شیشوان بوک

دانلود بهترین کتاب پرایس اکشن + دوره جامع 504 واژه آرش نیا

شیشوان بوک

دانلود بهترین کتاب پرایس اکشن + دوره جامع 504 واژه آرش نیا

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

ابلاغ نظریه کارشناسی در مقام بیان دلایل اتهام

 

اثبات بسیاری از جرایم همچون جعل و استفاده از سند مجعول، نیازمند انجام امر کارشناسی است، در همین راستا بازپرس قبل از این که مشتکی عنه را بعنونان مطلع و یا متهم احضار نماید مبادرت به انجام کارشناسی می نماید و کارشناسی نیز نظریه خویش را در این خصوص ارائه می نماید، حال اگر کارشناس سند مورد ادعای شاکی را مجعول دانست، آیا بازپرس می تواند مشتکی عنه را بعنوان متهم دعوت نماید و یا باید نظریه را به عنوان یک اماره قضایی به مشتکی عنه ابلاغ تا چنانچه مورد اعتراض وی قرار نگرفت او را بعنوان متهم به جعل احضار نماید؟ برخی بازپرسان با در نظر گرفتن نظریه کارشناسی بعنوان دلیل اتهام، آن را به مشتکی عنه ابلاغ نمی نمایند و مشتکی عنه را بعنوان متهم دعوت، به وی تفهیم اتهام نموده و سپس آن نظریه را به عنوان دلایل اتهام به متهم تفهیم می نمایند، که به نظر این شیوه از رسیدگی به دلایل بر خلاف اصول دادرسی عادلانه باشد زیرا نظریه کارشناسی آن هم یک نفره هرگز نمی تواند دلیل اتهام در تفهیم اتهام باشد که فرد را بعنوان متهم دعوت نماییم، فلذا قبل از نهایی شدن نظریات کارشناسی نمی توان به عنوان دلیل اتهام بدان توجه نمود.

 

در کانال «میثاق عدالت» (کانال تخصصی آیین دادرسی کیفری) با ما همراه باشید.http://mobi7.ir

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 21 August 22 ، 19:19
سینا اختری شیشوان

فایل ترجمه ای است از آقای البروکس به فارسی

مترجم : مهسا فتحعلی زاده

آموزش پرایس اکشن آل بروکس (Al Brooks)

آموزش پرایس اکشن آل بروکس یکی از بهترین دوره های آموزش پرایس اکشن در دنیا میباشد. شما در این دوره از صفر تا صد با مباحث پرایس اکشن آشنا خواهید شد و در حیطه ی تحلیل بازارهای مالی مبنی بر پرایس اکشن به درجه ی مستر خواهید رسید.دوره پرایس اکشن ال بروکس شامل ۵۳ ویدیو و بالای ۲۷ ساعت آموزش استراتژی پرایس اکشن است.

.      ........     دانلود 

پرایس اکشن بهترین و عملی ترین راه برای کسب سود در بازارهای مالی میباشد. شما با این سبک میتوانید حرکات تمامی رقبای بزرگ خود یعنی موسسات و بانک های بزرگ دنیا را شناسیایی کنید و در جهت حرکت آنها همراه شوید و سود کسب کنید. استفاده ی گسترده از اندیکاتورها و سیستم های معاملاتی پیچیده را رها کنید و با علم روز دنیا همراه شوید.پرایس اکشن آل بروکس

 

لینک دانلود جلسات و راهنمای دانلود و خرید از سایت انتهای مطلب می باشد. پس از خرید در سایت پسورد (گذرواژه) فایل ها را دریافت می کنید.

 

معرفی دوره پرایس اکشن ال بروکس

پرایس اکشن توسط Al Brooks درک جزء به جزء شمع ها و نحوه تعیین نقاط ورود و خروج مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین در ارتباط با اینکه چرا بعضی از الگوها، ستاپ های معاملاتی مناسبی هستند نیز بحث میشود.بروکس برای توضیح اصول پایه ای از چارت پنج دقیقه استفاده میکند، اما چارت های روزانه و هفتگی نیز مورد بحث قرار میگیرند.

 

هیچ روش ساده ای برای معامله کردن وجود ندارد، اما اگر بتوانیم بر چارت خوانی، پیدا کردن الگوهای معتبر، درک بازار و تایم فریم مناسب تسلط پیدا کنیم، آنگاه میتوانیم سودآور باشیم.

 

هر چند در استفاده از پرایس اکشن به نرم افزار پیچیده و اندیکاتورهای بیشمار احتیاج نداریم، اما این روش میتواند به سادگی منجر به سودآوری ما در هر بازاری شود. پرایس اکشن آل بروکس

 

به جرئت می توان گفت دوره پرایس اکشن ال بروکس کامل ترین و بهترین دوره آموزش پرایس اکشن در جهان است که هم اکنون می توانید نسخه زیرنویس فارسی آن را با قیمت مناسب از داتیس نتورک خریداری کنید. 

 

سرفصل‌های دوره پرایس اکشن ال بروکس

سرفصل‌های دوره پرایس اکشن ال بروکس عبارت است از:

 

Getting Started

Chart basics and price action

Forex basics

My Setup

Program Trading

Personality Traits of Successful Traders

Starting Out

charting analysys

Candles, setups and signal

Pullbacks and Bar Counting

Buying and Selling Pressure

Gaps

Market Cycle

Market Cycle

Always In

Trends

Breakouts

Channels

Tight channel & Micro channels

Trading Ranges

Support, Resistance, and Basic patterns

Support and Resistance

Measured Moves

Reversals

Major Trend Reversal

Final Flags

Wedges

Double Tops and Bottoms

Triangles

Head and Shoulders

Rounded Tops and Bottoms

Climaxes

How to Trade prerequisites

Traders equation and probability

Swing trading and Scalping

Orders

Protective Stops

Actual Risk

Scaling in

Management and Taking profits

Trading Price Action Patterns

How to trade

Trading MTR tops

Trading MTR Bottoms

Entering Late in trend

Trading breakouts

Trading Climactic Revesals

Trading Channels & Ranges

Trading Tight bull channel

Trading Tight bear channel

Trading Broad bull channel

Trading Broad bear channel

Trading in trading ranges

Trading Different times of day

Trading the open

Trading the Middle and End of the Day

Swing and Scalp trading

.Swing trading examples

Scalping

Managing Losses

Losing because of mistakes

when good trade goes bad

لینک

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 15 August 22 ، 10:22
سینا اختری شیشوان

خرید فالور واقعی ایرانی اینستاگرام به ارزان ترین قیمت

خرید فالوور اینستاگرام

 

 

 

 ضمانت یک ماهه ،برای ریزش تا نهایت ده درصد.تکنیل سفارش بصورت فوری(حداکثر تا 2 ساعت)بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته

 

وبسایت ما (www.mobi7.ir) دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد دوستان.

 

کیفیت عالی و سرعت بالا

 

اگر برای شما هم کیفیت حرف اول و آخر است ، پس فالوور های ایرانی با کیفیت و درجه ۱ اینستاگرام گزینه مناسب برای شماست !

 

 

 

فالوور های ایرانی درجه ۱ اینستاگرام بهترین انتخاب برای آن دسته از صاحبان پیج هاست که به دنبال جذب فالوور ایرانی و واقعی هستند ، گرچه این نوع فالوور ها هم متشکل از تمامی اقشار ایرانی هستند اما کمک بزرگی به شما برای جذب فالوور های هدفمند تر و تخصصی تر میکنند.

 

 

 

با خرید فالوور اینستاگرام درجه ۱ و همچنین انتشار پست های جذاب میتوانید در مدتی کوتاه به نتیجه دلخواه خود برسید که قطعا این نتیجه یک پیج فعال پر از طرفدار ها و فالوور های تخصصی و علاقه مند میباشد .خرید مستقیم از درگاه رسمی زرین پال فروشگاه موبایل سینا تبریز:

 

پرداخت آنلاین

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 15 August 22 ، 03:38
سینا اختری شیشوان

کتاب ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی

کتاب ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی

آموزش صفر تا صد ایچیموکو ،استراتژی معاملاتی ایچیموکو پیشرفته

توضیحات محصول + لینک دانلود مستقیم: DOWNLOAD 

 

ایچیموکو یکی از ایندیکاتورهای بسیار محبوب در میان معامله گران می باشد.

اکثر ما با تنظیمات پیش فرض ایچیموکو به معاملات در بازارهای مالی معتقد هستیم. اما در این پایان نامه – که توسط خانم لیندا هافمن به زبان آلمانی می باشد و فارکس یار آن را برای علاقه مندان به زبان فارسی ترجمه کرده است – نگاه دیگری به تنظیمات ایچیموکو و سیستم معاملاتی معرفی شده دارد.

در این کتاب خانم لیندا هافمن با طرح یک استراتژی به صورت مختصر و مفید نسبت به اثبات ادعای موفقیت سیستم اش با مثالهای بسیار زیاد می پردازد.

در ادامه بخش هایی از این کتاب را که از کتابهای محبوب در دانشگاه های خارج از کشور بوده و پایان نامه دکترای خانم لیندا هافمن در خصوص ایندیکاتور ایچیموکو می باشد-  آورده شده است.

تعریف مسئله
به ‌تازگی، راز چندین ساله تکنیک ژاپنی « Ichimoku Kinko Hyo» در رسانه‌ های غربی به‌ طور گسترده مطرح‌ شده است.

برای سرمایه‌ گذاران و معامله گران درک عمیق ‌تر مفاهیم پشت «نمودار ابری» می ‌تواند منافع بزرگی به همراه داشته باشد.

کار این تکنیک ایجاد برنامه ‌ای به زبان ساده برای Trade Station در Omega Research است، که آزمایش مهم ‌ترین بازارهای کلیدی در نمودار روزانه و تعیین اینکه آیا فناوری جدید سودآور است یا خیر را امکان ‌پذیر می ‌سازد.

این برنامه باید به شکل اصلی آن به کار گرفته شود و نیازی به‌اضافه کردن هیچ نوع مدیریت ریسک و مدیریت مالی دیگری وجود ندارد.

 

مقدمه
در طول زمان، استراتژی ‌های مختلفی برای تفسیر قیمت توسعه ‌یافته ‌اند، و تلاش‌ هایی برای استفاده از این تحلیل ‌ها به‌ منظور انجام پیش‌ بینی دوره‌ های آینده صورت گرفته است. در اینجا به این روش تحلیل تکنیکال (TA) می‌ گوییم، که فرض می ‌کند دوره قیمت سهام نوعی روندهای مشابه خود تشکیل می ‌دهد که در طول زمان تکرار می ‌شوند.

ابداع ‌کننده این روش تحلیل در جهان غرب، چارلز داو بود. او اولین نشریه بازار را با عنوان «نشریه شب مشتریان» منتشر کرد. در سال ۱۸۸۹ نام نشریه به وال ‌استریت ژورنال تغییر یافت. چارلز داو ۲۵۵ مقاله با موضوع مشاهدات خود در این نشریه به چاپ رساند. بعد از درگذشت چارلز داو این روش به نظریه داو معروف شد.

 

تحلیل تکنیکال
ظهور و شکل گیری در ژاپن و کاربرد امروزی آن
مدت کوتاهی پس از نبرد سکیگاهارا در سال ۱۶۰۰، تاریخ تحلیل تکنیکال در ژاپن باستان آغاز شد. ژنرال توکوگاوا ایه ‌یاسو ژاپن را متحد ساخت و حکومت خود را در توکیو، که در آن زمان ادو نامیده می ‌شد، تشکیل داد. دوران به ‌اصطلاح ادو از سال ۱۶۰۳ تا ۱۸۶۸ به طول انجامید و تا به امروز همچنان به ‌عنوان طولانی‌ترین دوره صلح شناخته می ‌شود. این دوران با انزوای ژاپن از جهان خارج، ثبات داخلی، و شکوفایی فرهنگی، و البته همچنین فئودالیسم و جامعه طبقاتی ارثی مشخص می‌ شد. منبع اصلی درآمد دولت برنج بود، که به‌عنوان مالیات توسط توکوگاوا ایه‌یاسو دریافت می ‌شد. برنج ‌ها انبار می ‌شدند و بعدا دوباره به فروش می ‌رسیدند. …

نمودار شمع
چندین روش برای نمایش قیمت سهام با کمک TA وجود دارد. یکی از این گزینه‌ ها نمودار شمع است، که مانند IKH، ریشه ژاپنی دارد. این روش‌ ها در طول چندین نسل اصلاح و تعدیل شده‌ اند، تا به ‌صورتی که امروز می ‌شناسیم درآمده‌ اند.

نمودارهای شمع، ابزارهایی برای درک بیشتر احساسات و حالت‌ های مشارکت‌ کنندگان بازار هستند. هر شمع تکی یا گروهی، متشکل از دو تا حداکثر پنج شمع است، که احساسات و حالت ‌های مشارکت‌ کنندگان بازار را به ‌صورت واضح نشان می‌ دهد. …

سطوح حمایت و مقاومت
حمایت و مقاومت از مؤلفه ‌های محوری در تحلیل تکنیکال است. مقاومت زمانی آغاز می ‌شود که در یک روند صعودی قیمت نمی‌ تواند باقیمت بسته شدن از سطح معینی فراتر رود، یعنی مقاومت به‌عنوان مانعی برای قیمت بازار رفتار می ‌کند و می‌ تواند روند صعودی را متوقف کند. از طرف دیگر، حمایت زمانی آغاز می‌ شود که در روند نزولی قیمت بسته شدن نمی ‌تواند از سطح قیمت معینی کاهش بیشتری داشته باشد، یعنی قدرت خرید به‌ اندازه کافی برای متوقف کردن کاهش قیمت بزرگ است. هر دو این خطوط در شرایطی که نقاط عطف بیشتری وجود داشته باشد معنادارتر خواهند بود.

ویژگی‌ های خطوط مقاومت و حمایت در ادامه توضیح داده شده است…

 

توقف ها
به‌ منظور به حداقل رساندن یا اجتناب از زیان احتمالی، از حد ضررها استفاده می ‌شود، که ابزارهای بی‌ نهایت مهمی هنگام کار با نمودارهای تجزیه‌ و تحلیل هستند. دو نوع حد ضرر مختلف وجود دارد. تفاوت این دو در این است که یک نوع به‌ منظور محدود کردن زیان اعمال می‌ شود و دومی به‌ عنوان توقف تعقیبی (trailing stop) کسب سود. نوع اول به ‌منظور تأمین امنیت سرمایه پس از باز شدن موضع معاملاتی اعمال می ‌شود. این نوع حد ضرر زیان یا بر اساس حداکثر زیان مجاز و یا درصد معینی زیان بر روی قیمت ورود تعیین می‌ شود. در مقابل، با استراتژی توقف تعقیبی برداشت سود، سود در نهایت محدود می ‌شود. …

 

ایچیموکو کینکو هایو
ichimoku

توسعه و شکل‌گیری
Ichimoku Knko Hyo یا IKH در دهه سی قرن گذشته توسط روزنامه ‌نگار ژاپنی گوئیچی هوسودا توسعه یافت، که آن را Ichimoku Sanjin نامید و در ۱۹۶۸ منتشر ساخت. این روش یکی از تکنیک‌ های اندیکاتور  است که در حوزه معاملات ژاپنی بسیار پرطرفدار می باشد. …

ایجاد نمودار
مبنای IKH شمع‌ های فهرست شده در بخش ۲٫۲٫۱٫ است. هنگام به‌کارگیری IKH پنج خط و یک ابر در نمودار نشان داده می ‌شود. ابر مؤلفه مرکزی تکنیک اندیکاتور است، که با جزییات بیشتری در ادامه ارائه می ‌شود. …

در ادامه پس از معرفی اجزای ایچیموکو به چشم اندازهای پنج خط و ابر پرداخته میشود

 

ichimoku-chart

فهرست مطالب کتاب
تعریف مسئله

مقدمه
تحلیل تکنیکال
۲٫۱ ظهور و شکل گیری در ژاپن و کاربرد امروزی آن.

۲٫۲ ابزارها و مفاهیم.

۲٫۲٫۱ نمودار شمع..

۲٫۲٫۲ سطوح حمایت و مقاومت.

۳٫۲٫۲ توقف ها (حد ضررها).

ایچیموکو کینکو هایو (Ichimoku Kinko Hyo
۳٫۱٫ توسعه و شکل‌گیری.

۳٫۲٫ ایجاد نمودار.

۳٫۳ چشم اندازهای پنج خط و ابر.

۴٫۳٫ نظریه زمان و موج..

۴٫۱٫ نمودارهای روزانه آزمایش‌ها.

۴٫۱٫۱٫ IKH نمودارهای روزانه آزمایش‌ها

۴٫۱٫۲ IKH با سیگنال‌های قوی و خنثی

۴٫۱٫۳٫ IKH با سیگنال های قوی.

۴٫۲٫ آزمون های مبتنی بر نمودارهای هفتگی

۴٫۳٫ آزمون های مبتنی بر نمودارهای ماهانه

نتیجه‌گیری و چشم‌انداز
 
کتاب ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن اثر لیندا هافمن با فرمت PDF به زبان فارسی را هم اکنون می توانید از داتیس نتورک خرید و دانلود کنید.

کتاب PDF اندیکاتور Ichimoku خانم لیندا هافمن برای بازار های بورس و فارکس و ارز های دیجیتال مفید است.

بلافاصله پس از پرداخت می توانید فایل را دریافت کنید.

کتاب ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت امروزی برای بهینه کردن عملکرد آن اثر لیندا هافمن با فرمت PDF به زبان فارسی را هم اکنون می توانید از داتیس نتورک خرید و دانلود کنید. کتاب PDF اندیکاتور Ichimoku خانم لیندا هافمن برای بازار های بورس و فارکس و ارز های دیجیتال مفید است. بلافاصله پس از پرداخت می توانید فایل را دریافت کنید.

کتاب pdf ایچیموکو و اثبات پارامترهای متفاوت ا
کتاب Ichimoku Kinko Hyo توسط خانم لیندا هافمن نگارش شده است و در واقع پایان نامه دکترای خانم Linda Hofmann در آلمان می باشد.

این کتاب مفاهیم فوق العاده ای را درباره اندیکاتور ایچیموکو آموزش خواهد داد.

اندیکاتور ایچیموکو که آن را نمودار ابری ایچیموکو می نامند، ازجمله ابزارهای تحلیل تکنیکال است.

این پایان نامه به زبان آلمانی نگارش شده است اما به فارسی ترجمه شده است و هم اکنون نسخه فارسی این کتاب را آماده کرده ایم که با قیمت بسیار مناسب می توانید از داتیس نتورک تهیه کنید.

در این کتاب خانم لیندا هافمن با طرح یک استراتژی به صورت مختصر و مفید نسبت به اثبات ادعای موفقیت سیستم اش با مثالهای بسیار زیاد می پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 10 August 22 ، 15:18
سینا اختری شیشوان

کتاب صوتی هنر رندانه به چپ گرفتن بدون سانسور

فایل صوتی کامل و فشرده شده‌ی کتاب چگونه زندگی را به تخممان بگیریم دانلود کتاب همه چی به گا رفته pdf بدون سانسور+فایل صوتی کامل #کتاب_صوتی‌‌ همـه چیـز بـه فنـا رفتـه؛ کتابـی دربـاره‌ی امیـد ‌📝#مارک_منسون #موبایل_سینا_تبریز 📚📚 http://turk7.ir http://mobi7.ir ─┅─═ঊঈ🌺🌺ঊঈ═

 

      . DOWNLOAD ..

 

کتاب هنررندانه‌ی تتم گرفتن

The Subtle Art of Not Giving a F*ck

رویکردی غیر معمول به زندگی بهتر

نویسنده: مارک منسون

‌مترجــم: ارشاد نیک‌خواه

 

دربــاره‌ی کتـاب:

به شما می‌آموزد که چگونه راهی برای تغییر و بهبود زندگی بیابید و به شکست‌های پی‌درپی اهمیتی ندهید، زیرا شکست‌ها شما را به موفقیت نزدیک می‌کنند.

ایـن اثـر یکـی از پـرفـروش‌تریـن‌ و درخشان‌ترین کتـاب‌هـای نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید.

 

هنر رندانه‌ی به ت**م گرفتن

نوشتن از این کتاب خیلی سخته چون به نظرِ من این یه کتاب نیست ! آموزشِ یه سبک جدید از زندگیﻪ‌. این کتاب از اون دسته کتاب های‌ﻪ که خونده نمیشه، خورده میشه. من اینجا قصد تبلیغ کتاب رو ندارم. فقط دارم نظراتم رو در مورد کتابی که خوندم و باهاش کلی حال کردم میگم. کتاب هم مثل فیلم و موسیقی و هزارتا چیز دیگه کاملا سلیقه ایﻪ پس خواهشا قفلی نزن و متن رو بخون ...

 

 

خیلی تصادفی با این کتاب آشنا شدم. یه دوست قدیمی گفت یا میخری یا بد و بیراه نثارت کنم. منم خریدم. نه نویسنده اش رو میشناسم نه مترجم رو. روز اولی که کتاب رسید دستم از طراحی جلدش اصلا خوشم نیومد! تقریبا میشه گفت اصلا طراحی نداره! اما فونتش کاملا ساختارشکن بود. یادم‌ﻪ گرافیست شرکت میگفت این فونت بشدت توجه خواننده رو به خودش جلب میکنه و کلمات رو خواناتر میکنه. خلاصه روده درازی نکنم. شروع کردم ...

 

صفحه اول کتاب، مترجم برام یک نوشته با دست خط خودش گذاشته بود: "اتفاقات خوب زندگی همین دورو وران، امیدوارم این کتاب یکی از اونا باشه برات! " همین چن تا کلمه کلی احساس خوب توش بود. ارشاد جان اگر نوشته منو میخونی باید بهت بگم دقیقا کتابی که دادی همون اتفاق خوبِ بود.

 

 

 

معامله گر سه بعدی تایپ شده و کامل

 

(روانشناسی معامله گری) | شصت و چهارقسمت به صورت کامل

 

تشکر از محمد مهربان عزی و دوستی که این مجموعه ی ارزشمند رو تایپ کردن 

 

کتاب صوتی هنر رندانه به چپ گرفتن بدون سانسور

کتاب صوتی هنر رندانه به گرفتن بدون سانسور دانلود مستقیم به قیمت فوق العاده ارزان 13 هزار تومن : 

:                                    /    https://turk7.ir/product/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%AE%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%85%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 09 August 22 ، 21:02
سینا اختری شیشوان

نیویورک‌تایمز: ایران به‌دنبال صادرات پهپاد در جهان است 

 

یک روزنامه آمریکایی مدعی شده ایران فروش فناوری‌های پهپادی به کشورهایی در خارج از منطقه خاورمیانه را افزایش داده و در تلاش است به یک بازیگر بین‌‌المللی برای عرضه این محصولات تبدیل شود.

🔹نیویورک‌تایمز ادعا کرده ایران در تلاش است پهپادهای نظامی پیشرفته خودش را در اختیار کشورهای تحت تحریم مانند ونزوئلا و سودان قرار دهد. روسیه نیز اکنون یکی از مشتری‌های بالقوه ایران است.

 

💰 @dolla

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 08 August 22 ، 11:58
سینا اختری شیشوان

فین‌تک کسب‌وکارها بانک‌ پرداخت بورس بیمه چندرسانه‌ای درباره ما

خانهفین‌تک (FinTech)لندتکپنل تخصصی چالش‌های کسب‌وکار و رگولاتوری برگزار شد / توسعه BNPL با افزایش رگولاتوری

 

لندتکانتخاب سردبیر

پنل تخصصی چالش‌های کسب‌وکار و رگولاتوری برگزار شد / توسعه BNPL با افزایش رگولاتوری

نویسنده: Sina Akhtari Shishavan/ #سینا_اختری_شیشوان٫ #موبایل_سینا_تبریز

هفدهمین رویداد فیناپ میزبان یک پنل تخصصی درخصوص چالش‌های کسب‌وکار و رگولاتوری بود. مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، امیرحسین داودیان؛ معاون مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت، علیرضا ماهیار؛ معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، امید ترابی؛ مدیرعامل دیار دیجیتال، آرش بابایی؛ مدیرعامل ارتباط فردا و رسول قربانی سردبیر راه پرداخت به‌عنوان دبیر پنل حضور داشتند.

 

علیرضا ماهیار،معاون فناوری اطلاعات بانک ملی بااشاره به وضعیت ایران در شیوه رابطه میان کسب‌وکارها و رگولاتور گفت: «بیش از ۶۰ درصد تسهیلات بانک ملی تسهیلات خرد است و مشتریان از فرایند پیچیده تسهیلات‌دهی گلایه دارند. همچنین روند کاغذبازی بسیار زیاد است درصورتی که معتقدیم مشکل بزرگ را می‌توانیم حل کنیم اما با روش نوآورانه. بانک می‌تواند نقش واسطه‌ای را به شکل دیگری ایفا کند اما باید پذیرفت که فرهنگ جامعه همچنان تمایل به دریافت تسهیلات نقد دارد. اینجا راهکاری مانندBNPLمی‌تواند خیلی کارآمد باشد.»

 

 

علیرضا ماهیار

به گفته ماهیار درمورد قانون گذاری هم باید مقررات باز و شناور داشته باشیم. می‌توانیم به مشتری از بابت رفتار و نوع نگرش و نوع خرید اهمیت داد.

 

او تاکید می‌کند که همه اختلافات را به نهاد ناظر گره می زنند، درحالی‌که باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد و از چند ابزار و چند مدل باید استفاده کرد.

 

در ادامه این پنل امید ترابی با اشاره به مسئله ریسک سیستماتیک در اقتصاد ایران گفت: «واقعیت اینجاست که ما دو مدل مسئله داریم؛ یکی ریسکی که از وضعیت اقتصادی می‌آید و یکی ریسک‌هایی که ما با رگولاتور داریم. ما اگر خیالمان راحت باشد، رگولاتور فضا را می‌بیند، شاید دست ما هم بازتر شود.»

 

 

امید ترابی

از آن سو داوودیان یکی دیگر از سخنرانان این پنل معتقد است، ابتدا باید مشخص کرد که ما با چه چیزی مواجه هستیم؟«آیا ما با یک کسب‌و کار جدیدی روبه رو هستیم که بازیگران محدودی دارد یا با جریانی مواجه هستیم که عایدی بیشتری دارد و مشتری سریع‌تر اعتبار بهتری به دست می‌آورد.»

 

 

امیرحسین داودیان

به گفته داوودیان حضور قانون گذار ضروری است و داستان BNPL فقط مربوط به لایه نهایی نیست.«منافع متضادی در زنجیره ارزش آن وجود دارد؛ کسی که تامین مالی می‌کند، می‌خواهد نرخ بهره خوبی داشته باشد اگر از این کار به درستی مراقبت نشود، می‌تواند منجر به این شود که در تامین مالی خرد هزینه های بیشتری بپردازند. ما در برابر جریانی قرار داریم که اگر آن را درست بسازیم می‌تواند قوی باشد. ما در نهایت اگر بازی را درست انجام دهیم، تمامی حلقه‌های زنجیره می‌توانند محل اعتبار شوند، اعتبار زنجیره‌ها باید به خرد برسد.»

 

آرش بابایی نیز بااشاره به اینکه BNPL در دنیای امروز ترند شده و رشد قابل توجهی داشته است، گفت:«مدل نوین اعتبار را با مدل قدیمی‌تری مقایسه کنم، کارت اعتباری در ایران جاری است و رگوله شده است. نحوه مصرف کارت اعتباری عمده تر است و کارمزدهایی دارد اما BNPL صفر است.»

 

 

آرش بابایی

در ادامه این پنل مهران محرمیان از زاویه دید رگولاتور به شرح راهکارها پرداخت و گفت: «اینکه نرخ بهره واقعی مثبت است یا منفی تفاوت عمده‌ای ایجاد می‌کند و در برخی کشورها تسهیلات را بازاریابی می کنند اما در ایران نیازی به آن نیست. در مجلس بسیار تمایل بر این است که تسهیلات را از قبل تعیین کنند و تکالیفی برای بانک‌ها ایجاد می‌کنند. بالاتربودن تقاضا نسبت به عرضه را باید توجه کنیم، تتسهیلات داده می‌شود اما نمی‌دانیم این تسهیلات چگونه خرج می‌شود.»

 

 

مهران محرمیان

او ادامه داد: «عدم استفاده موثر از اعتبارسنجی 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 07 August 22 ، 13:45
سینا اختری شیشوان

دوره ۶۰۰ واژه آرش نیا + تخفیف بی نظیر

دوره ۶۰۰ واژه آرش نیا + فقط 35 هزارتومن 

 

دوره ۶۰۰ واژه آرش نیا یکی از برترین دوره ها برای آموزش لغات میباشد. با تهیه ی این دوره، ششصد واژه ی پرکاربرد زبان انگلیسی را بیاموزید.

 

آموزش دوره 600 واژه زبان انگلیسی، : لینک دانلود 👇

https://mitrarank.ir/product/13726

حوه صحیح مطالعه: 1- pdfها را بخوانید و به صورت همزمان به فایل صوتی تدریس گوش کنید.. هر درس شامل 20 لغت و یک داستان می باشد. 2- توضیحات کامل نحوه مطالعه به مرور در پایان تحلیل داستان ها ارائه می شود. 3- دوره 600 واژه ی دوم را برای تسلط بیشتر و تثبیت یادگیری بعد از اتمام دوره ی 600 واژه ی اول گوش کنید.

 

 

 

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

برای آمادگی و کسب موفقیت در آزمون IELTS، لازم است ابتدا منبع آموزشی علمی و کاربردی در اختیار زبان آموز قرار گیرد. با داشتن منبع آموزشی معتبر و کاربردی روند آماده سازی و یادگیری بهتر و سریعتر انجام می گیرد. وجود منابع مختلف بدون راهنما، مشاوره و هدایت تحصیلی باعث سردرگمی داوطلبان و دور شدن از موفقیت خواهد شد.

 

موفقیت در هر عملی بدون داشتن تعریف مناسبی از اهداف و انتظارات مورد نظر تقریباً غیر ممکن است. فرآیند آموزش و آمادگی آزمون IELTS را نیز نمی توان از این موضوع مستثنی دانست.

داوطلب آزمون IELTS زمانی به موفقیت دست می یابد که اطلاع درستی در مورد انتهای مسیر و هدف خود در دست داشته باشد تا طرح درسی کارآمد برای دستیابی به نتیجه مطلوب را به دست آورد. سپس زمانی طرح درس موفق در اختیار خواهد داشت که اهداف درسی را به خوبی بشناسد و زمانی بهتر یاد می گیرد که بداند دقیقاً قرار است چه چیزی را یاد بگیرد. شما میتوانید 

 

دوره ۶۰۰ واژه آرش نیا : Download 

 

 را با تخفیف فوق العاده از 

 

وبسایت رسمی استادستان

خرید آنلاین
مطمئن و امن از طریق میترا رنک

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 06 August 22 ، 12:15
سینا اختری شیشوان

دانلود کتاب پرایس اکشن لنس بگز Lance Beggs

ترجمه فارسی قربانی (بهترین ترجمه کامل فارسی)

 .... DOWNLOAD ....

Lance Beggs (لنس بگز) یک معامله گر حرفه ای بازار فارکس و بورس می باشد که فعالیت اصلی او در بازار فارکس بوده و در بازارهای دیگری همچون معاملات آتی فعالیت می کند. این معامله گر با نوشتن کتاب پرایس اکشن لنس بگز و ارائه دوره های آموزشی پرایس اکشن خود کمک بزرگی به معامله گران این بازارها کرده و افراد زیادی به روش او معاملات خود را انجام می‌دهند. آقای لنس بگز با ارائه این کتاب سعی کرده است تا تمامی مباحث مربوط به استراتژی پرایس اکشن را در آن ارائه دهد.

 

لنس بگز Lance Beggs معامله گر حرفه ای فوق العاده خوب و محترمی می باشد که درک خوبی از مباحث مهم پرایس اکشن از جمله: تجزیه و تحلیل تکنیکال ،پرایس اکشن ساختار بازار ، مدیریت ریسک و سرمایه ، ترکیب مناطق با احتمال زیاد برای خرید و فروش و روانشناسی معامله گری را داشته و به همین کیفیت آن ها را به شاگردان خود و در محصولاتش ارائه می‌دهد. قبل از اینکه کتاب PDf پرایس اکشن لنس را دانلود و مطالعه کنید لطفا سرفصل های کتاب Lance را مشاهده کنید.

 

مراحل روش پرایس اکشن لنس بگز Lance Beggs

حمایت ها و مقاومت ها

الگوها در تایم ترید (معامله)

ستاپ ها

قدرت و ضعف

انواع ورود به معامله

در ادامه مطالعه این کتاب میتواند از دوره آموزش پرایس اکشن لنس نیز دیدن فرمایید.

 

همه ما از لنس بگز برای ارائه چنین کتاب راهنمای کامل و کاربردی برای سیستم معاملات پرایس اکشن سپاسگزاریم و بررسی Lance Beggs تأیید می کند که این یکی از بهترین و با کیفیت روش های معاملاتی برای بازارهای فارکس و بورس و بازارهای مالی می‌باشد. این کتاب آموزشی کامل از سبک آقا لنس بگز می باشد که به وسیله آن میتوانید سبک ایشان که به نام پرایس اکشن لنس می باشد را فرا گیرید.

 

این کتاب شامل چندین فصل می باشد که به صورت کامل روش استراتژی پرایس اکشن لنس بگز را توضیح داده است. در ایران استاتید مختلفی سبک ایشان را آموزش داده و گاهی با تغییرات جزئی سبک آقای لنس را به نام خود تغییر داده اند.

 

لنس در ابتدا آموزش خود صحبت های در مورد شناخت کامل از روند بازار را ارائه می‌دهد که با استفاده از سه تایم فریم که در کتاب خود به آنها اشاره می‌کند به شما آموزش می‌دهد تا از طریق تایم فریم های نقطه ورود، تایم فریم معاملاتی و تایم فریم مادر و یا ساختار بازار ، بتوانید بهترین موقعیت ها را بدست آورید . این سه تایم فریم هر کدام دارای اندازه مختلفی بوده و تایم فریم مادر از دو تایم فریم نقطه ورود و تایم فریم معاملاتی بزرگتر خواهد بود.

 

پس از بدست آوردن سه تایم فریم معاملاتی خود به روش پرایس اکشن لنس،به شما روش تعیین قدرت و ضعف در روند بازار را نشان می دهد که با استفاده از آن می‌توانید از شروع و پایین یک روند آگاه شده و با قدرت گرفتن یک روند ، وارد معاملات خود شوید. شناسایی قدرت و ضعف در روند بازار کمک بسیار خوبی به شما خواهد کرده و از ورود به معاملاتی که روند آن در حال تغییر است، شما را منصرف می‌کند.

 

دانلود کتاب پرایس اکشن لنس بگز Lance Beggs

امیدواریم از کتاب استفاده ببرید.

 

فهرست مطالب کتاب لنس بگز YTC ‘Price Action Trader’

جلد اول: مقدمه

 

فصل اول: مقدمه

۱.۱ مقدمه … ۱۵

۱.۲ حوزه – استراتژی ، بازارها و چارچوب های زمانی … ۱۷

۱.۳ تقدیرنامه ها … ۱۹

۱.۴ پیش نیاز ۱۹ پوند

۱.۵ بازخورد ۲۰

۱.۶ مرور اجمالی مطالب … ۲۰

 

جلد دوم: بازارها و تحلیل بازار

فصل دوم: اصول بازارها 

فصل سوم: تحلیل بازار

جلد سوم: استراتژی معاملاتی تعریف شده

فصل چهارم: استراتژی معامله گر اقدام قیمت YTC

فصل پنجم: نمونه های تجاری

جلد ششم: نتیجه گیری

در لینک پیش رو می توانید کتاب لنس بگز را دانلود و استفاده کنید. این کتاب لنس به صورت PDF می باشد و در تمامی دستگاه ها قابل نمایش می باشد.

 

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf

از طریق لینک زیر می‌توانید کتاب پرایس اکشن لنس بگز به صورت PDF را دانلود کنید. در این کتاب به صورت کامل تمامی موارد گفته شده در فهرست بالا آورده شده است و می‌توانید مطالعه کنید. در ادامه برای شما دوستان عزیز پیشنهاد فوق العاده ای داریم که امیدواریم در راه موفقیت شما کارساز باشد.

 

دانلود رایگان کتاب لنس بگز

اگر نیاز به یادگیری کامل و ویدیوی پرایس اکشن لنس دارید توصیه می شود از دوره آموزش پرایس اکشن لنس که توسط سایت فراترید ضبط و تولید شده است استفاده کنید. این دوره به صورت کامل مباحث پرایس اکشن لنس را به شما آموزش خواهد داد.

فقط به قیمت 9 هزار تومان 

دانلود 

دوره آموزش پرایس اکشن لنس

 

دسته‌بندی نشده آموزش فارکسYTC Price Action Lance Beggsپرایس

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 06 August 22 ، 01:36
سینا اختری شیشوان

آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

با روش ورود به اکسپلور اینستاگرام به راحتی کسب و کار خود را رونق و رشد بدهید

اینستاگرام آموزش اینستاگرام

روبوکلیک جمعه 20 خرداد 1401 0 5 

اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام

یکی از هیجان انگیزترین قابلیت ها و بهترین روش برای دیده شدن و وایرال در اینستاگرام ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است، که کمک بسیار زیادی در جهت دیده شدن شما در اینستاگرام میکند.

ترفند ورود به اکسپلور اینستاگرام

ترفند ورود به اکسپلور اینستاگرام

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید چند نکته را توجه بفرمایید: 1- تولید محتوا جذاب 2-جذب فالوور واقعی و  هدفمند

تولید محتوا اینستاگرام

در بخش تولید محتوا باید محتوایی ایجاد کنید که مورد پسند کاربران قرار بگیرید و با آن محتوا تعامل زیاد برقرار شود، برای تولید محتوا جذاب میتوانید با مجموعه ما جهت طراحی آن در ارتباط شوید.

 افزایش فالوور واقعی هدفمند

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، باید فالوور واقعی و فعال داشته باشید، و همچنین هدفمند تا اینکه مخاطبین صفحه شما با محتوا پیجتان تعامل خوبی برقرار کنند مانند سیو، شر ، و بازدید و ... 

برای افزایش فالوور واقعی روزانه باید صفحه شما در تعامل با دیگران باشد که پیشنهاد میکنیم از ربات اینستاگرام های اینستا استفاده کنید که مورد تایید مجموعه ما میباشد .

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 05 August 22 ، 23:44
سینا اختری شیشوان

,🌹👇

 

‏من با یه سکانس از باب اسفنجی گریه کردم:

‏اونجا که بزرگترین رازشو به پاتریک گفت:

‏من خسته ام!

 

https://www.instagram.com/mobile.sina7/

 

#عاشقانه #متن_زیبا #هنر #عکاسی #عشق #ایران #دوستت_دارم #تکست #پروفایل #عکس_نوشته #دلنوشته #گرافیک #عاشقی #حال_خوب #کلیپ_عاشقانه #متن_خاص #شعر #آرامش #عکس_عاشقانه #احساس #حس_خوب #همسر #عکس_پروفایل #کپشن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 05 August 22 ، 23:19
سینا اختری شیشوان

لینک مستقیم زیر ،( کپی کنید و در مرورگر تون جای گذاری بفرمایید) ، مستونید بدون میاز به کد مالیاتی، درگاه پرداخت رایگان در #درگاه_ساز معتبر #آیدی_پی ، ایجاد بفرمایید.

 

 

روش دوم ؛ وارد کردن کد معرف : https://idpay.ir/s/439738

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 25 July 22 ، 04:27
سینا اختری شیشوان